Érdekességek

Legextrémebb hírek   Legmenőbb esküvői ruhák Leghasznosabb tippek

Mercedes-Benz C300 Cabrio - Ceremóniamester ajánlja

A  ceremóniamester -ed nem csak pasiknak ajánlja ezt a jó kis cikket az új Mercedes-Benz C300 Cabrioról! Köszi Donkó Péter! :) 

 

C osztály, de gyakorlatilag megegyezik az E osztály méreteivel, ami izgalmas kérdéseket vet fel: alig várjuk ebből kifolyólag az új E cabriót, de addig még örüljünk egy kicsit ennek a kékvérű hölgynek, amit már nagyon vártunk.

Az első C cabrió

Friss beszálló a kisasszony, de izgalmas a névjegye:

 

 

A kódjel mögött pedig 245 lóerő, 370 Nm nyomaték, egy négyhengeres, 1991 köbcentis, turbós, soros blokk, és természetesen hátsókerék meghajtás rejtőzködik. A bővebb részleteket mi itt most nem tervezzük megfejteni, már ami a matekot illeti, ellenben szeretnénk egy kicsit jobban megmutatni, mitől igazán kívánatos ez a hölgy.

 

 

A Mercedes a részletekben rejlik, de semmiképp sem ördög a német márka új villantója, legalábbis ez a teljesítmény bár pont elég izgalmas, és elég is, nem fog zavarba hozni minket, bár néha megpróbálja. Például sport+ módban, amikor kicsalja az elektronika a kipufogóból a bájos durrogást (és erre jó sokszor képes, hiszen 9 fokozatú automata váltó dolgozik a kis bestiában) a váltások között, kettős érzésünk támad: egyrészt köszönjük, másrészt kicsit furcsáljuk, mert inkább aranyos, mint tekintélyes fícsöre ez az autónak, de egy finom hölgy amúgy sem böfög, és bár elismerjük a hosszú, selymes combokat, a vádli mérete sem kardinális. Pont annyi rajta az izom, amennyi kell. Van rajta viszont minden más, ami miatt haza akarjuk vinni a bálból.

 

 

Puhatetős cabrió, 2016-ban. Halleluja! De tényleg! Ez az irány egyre több helyen kopik ki, és már a közvetlen versenytársak is a keménytetőre esküsznek, pedig egy cabrió teteje bizony puha, na. Képzeljük csak el, hogy egy ilyen gyönyörű, tengerészkék textúra mennyire vissza lenne fogva, ha helyette valamiféle műanyag-alumínium csontvázon megfelelő rétegvastagságú festék volna. Ez a setup viszont olyan megjelenést kölcsönöz az autónak, hogy a Garda-tó előre köszön neki. Szakmai információ: 50km/h sebességig menet közben is magunkra nyithatjuk a napsugarakat, és egész gyorsan dolgozik a rendszer.

 

 

 

 

Négy személynek

Van hely hátul, kipróbáltuk, elfértünk, de egy ilyen autónál ez inkább páros-randi megközelítés, mint családbarátság. Két személlyel szexi igazán, és egy gyönyörű kisasszony legyen az egyik, a másik pedig szinte mindegy. A csomagtartó korrekt, bár egy nyitható tető sosem lepi meg az embert bitang nagy hellyel hátul, a 340 literes csomagtér két személynek bőven kényelmes egy kéthetes itáliai körúthoz, mindössze arra kell csak figyelni, hogy a bőröndök formája elég lapos legyen. Szűk, de mély, abszolút élvezhető.

 

 

Apró finomságokkal tesz zsebre

Induljunk kívülről, mert nem mehetünk el szó nélkül amellett, hogy mennyire markáns, sikeres arca van az autónak. Nyilván rásegít az AMG pakk, de leginkább egy fine dining étterem jut róla eszünkbe, olyan kifinomult. Hátulról csak simán szép, elegáns, nőies, de emellett az egész autó pont annyira férfias is, mint amennyire egy Zegna öltöny.

 

 

 

 

A perforált bőrülések hűtő-fűtő-szellőztető funkcióval épp csak óvatós bemelegítő mozdulatok a fejtámából érkező gondoskodó hőfuvallatok előtt. Ebben az autóban négy fokban is meleg lesz, nyugodtan csapjuk le a tetőt. Beszállásnál a biztonsági övet egy kis robotinas nyújtja közelebb, az első üléseket felhajtva pedig automatikusan csinál helyet nekünk a hátsó ülésekre való bemászáshoz az autó. A gondoskodás, a figyelmesség és a luxus érzésével ajándékoz meg minket a Mercedes.

 

 

A felhasznált anyagok szinte teljesen kiváltják az elismerést, egyedül a középkonzolt sikerült ebben az évadban nagyjából minden osztályban elcseszerinteni valakinek: ez a kiömlött a málnaszörp és rászáradt dizájn bántó, amikor szinte minden stimmel bent.

 

 

 

 

BURMESTER

A zene már nem csak hangokból áll, kapott még egy dimenziót. Igazi koronaékszere az autónak a gondosan megmunkált hangszórókból álló installáció is. Az új Mercikben az embernek olyan érzése van, mintha egy fehérhomokos paradicsomi nászúton lenne egy olyan nővel, akit szeret. Béke, kiegyensúlyozott, megérkeztem érzés. Az autó azonnal nekiáll hozzászoktatni a tulajdonost ahhoz, hogy ezután minden más lesz.

 

 

A vezetési élmény nem kiemelkedő, de az összhatás elég meggyőző. Ez az autó egészen egyszerűen jól áll, és annak, aki szeret öltözködni, elmerülni a részletekben, aki értékeli a kedves gesztusokat, szereti az előzékeny és kifinomult megoldásokat, jó választás lehet.

 

 

 

 

 

 

Az tesztautónk majdnem 24 millió forintos összeállítás volt, durva lemondásokkal egészen 15 millió forint környékére szoríthatjuk vissza az ellenértéket, de ezt senkinek nem javasoljuk; a Mercedes a részletekben rejlik.

Köszi Donkó Péter!  (Fotó: Donkó Péter) ceremóniamester forrása

 

 





Ceremóniamester blog ajánló

További érdekességek a ceremóniamester tollából
Legextrémebb hírek   Legmenőbb esküvői ruhák Leghasznosabb tippek

Szablya Ákos Ceremóniamester

Hogy az esküvőtök tökéletes legyen!

Kapcsolat

szablyaakoscm@gmail.com
+36 (20) 913-9994

: Hozzájárulok, hogy az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6.cikk 1. bekezdés a) pontja, továbbá a 7.cikk rendelkezése alapján az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a Ceremoniamestered.hu weboldal adatkezelési tájékoztatója szerint kezelje, és azt felhasználva választ küldjön számomra. Megértem, hogy a GDPR rendelkezések szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom.
Wedding awards gála - Ceremóniamester Mester jelölés 2016
Wedding awards gála - Ceremóniamester Mester győztes 2017

"Igazi öröm és büszkeség, hogy 2017-ben az ország legjobb ceremóniamestere cím győztese lettem a Hungarian Wedding Awards-on"

Hungarian Wedding Awards 2017

Wedding awards gála - Ceremóniamester Mester jelölés 2016

"Megtiszteltetés, hogy 2016-ban az ország három legjobb ceremóniamestere között lehettem a Hungarian Wedding Awards-on. "

Hungarian Wedding Awards 2016

: Megértettem és elfogadom a személyes adataim kezelésére vonatkozó adatkezelési tájékoztatót
  • Kövess minket :

Time: 0.2253 ms | Memory: 3.33MB | Version: 3.5

Megosztom : social facebook social google social twitter social pinterest social email