Rita & Gábor és a Ceremóniamester

Visszajelzések

#Hungarian Wedding Awards Winner

#Vélemények a Ceremóniamesterről

#Ceremóniamester

#Ceremóniamester referencia

Kedves Ceremóniamester , Ákos!


Nagyon köszönjük Neked még egyszer az egész estét, a legjobb döntés volt Téged választani!

Tökéletes hangulatot teremtettél, azóta is dicsérnek a vendégeink. :) Az esküvőszervezés során igazán akkor nyugodtunk meg, mikor először találkoztunk Veled. Már akkor éreztük, hogy mennyire profi kezekben leszünk és így is lett, tényleg minden úgy is alakult, ahogy szerettük volna.

A megkapott fényképek is tökéletesen visszatükrözik, mennyire jól éreztük magunkat, imádtuk az este minden percét és ha újraszervezhetnénk, ismét csak Téged választanánk!
Köszönünk mindent!

Rita & Gábor
 

You can read more english language: MC's feedbacks   ill még vagy több száz visszajelzést olvashatsz magyarul: ceremóniamester visszajelzések

Sőt a Ceremóniamester -ed facebook1 és CM2 oldalain a párok meg vannak jelölve a hitelesség kedvéért (hisz annyi kamu referenciát olvashattál már máshol), sőt így még írhatsz is Nekik ;)

 

 



Még ez is érdekelhet - a Ceremóniamester ajánlja

Válogatás visszajelzéseinkből, írásainkból és az esküvői kisokosból

A Ceremóniamester plusz Réka és Peti

Kedves Ákos, Ceremóniamester! Amikor elkezdtük szervezni az esküvőnket tudtuk, hogy az egész esemény egyik alappillére egy profi ceremóniamester.  Ákost mint ceremóniamestert a nővérem esküvőjén ismertük meg. Az ott látott profi munkája miatt nem is kerestünk mást. Tudtuk, láttuk és tapasztaltuk, hogy vele lesz a legjobb döntés együtt dolgozni. Végig kedvesen és segítőkészen ment a kommunikáció, mindenben segített. A legfontosabb a forgató könyv volt és az ő segítségével könnyedén megoldottuk. Tudta mit, mikor, hol és hogyan, így könnyedén ment a tervezés. A tippek, ötletek egyértelműen mutatták a profizmusát és a tapasztalatát. Amikor eljött a nagy nap végig határozottan és kedvesen irányította az embereket, levett sok mindent a vállunkról, fényképezésben és a program betartásában.  A játékok nagyon szórakoztatóak voltak amiket hozott magával. Nagyon profin reagált egy-két hirtelen változásra azokat könnyedén megoldva. Ezúton is szeretnénk megköszönni a profizmusod. Boldogok vagyunk, hogy esküvőnk egyik kiemelkedő tagja voltál. Ma sem választanánk mást. Szeretettel gondolunk rád! :)  Réka és Peti   You can read more english language: MC's feedbacks   ill még vagy több száz visszajelzést olvashatsz magyarul: ceremóniamester visszajelzések Sőt a Ceremóniamester -ed facebook1 és CM2 oldalain a párok meg vannak jelölve a hitelesség kedvéért (hisz annyi kamu referenciát olvashattál már máshol), sőt így még írhatsz is Nekik ;) Kövess a hivatalos oldalamon: https://www.facebook.com/szablyaakoscm/  

Egy legenda folytatása – Dan Simmons: Endymion / Endymion felemelkedése - Nekem 10/10 pont. Ceremóniamester kedvenc!

Ceremóniamester kedvenc!  A mára már alapműnek számító regényciklus Dan Simmons legismertebb munkája, mely viszonyítási ponttá vált a modern sci-fiben. A Hyperion óriási kaland térben is időben, Simmons pedig egy óriási fantáziával megáldott szerző, aki otthonosan mozog az irodalomban és a tudományban egyaránt.  A távoli jövőben, a 29. században járunk. A Föld rég elpusztult, csak egy emlék a múltból; az emberiség már kirajzott a csillagok közé. Az emberi Hegemónia fénysebességnél gyorsabb hajói, térkapurendszere, politikai és gazdasági túlhatalma révén egymás után terjeszti ki befolyását a legtávolabbi gyarmatbolygókra is. A hatalmas, fejlett civilizáció működtetésében az elszakadt, majd szövetségessé váló mesterséges intelligenciák segédkeznek, akik látszólag minden hátsó szándék nélkül bocsátják az emberek rendelkezésére technológiai vívmányaikat és prognózisaikat. A viszonylagos békeidő azonban a végéhez közeledik: minden jel arra mutat, hogy elkerülhetetlen a fegyveres összetűzés a Hegemónia nemezisével, a barbár, renegát Számkivetettekkel. A háború előestéjén indul útnak hét zarándok egy titokzatos, határvidéki bolygóra, a Hyperionra. A Hyperion az Időkripták épületegyütteséről nevezetes, amely nem engedelmeskedik az idő törvényeinek, és amely egy emberformájú gyilkológép, a Shrike otthona, aki köré egy egész vallás épült. A zarándokok éppen hozzá igyekeznek, a legendák szerint ugyanis a Shrike hajlandó teljesíteni az elébe járulók kívánságait. Pontosabban minden csoportból egyvalakiét - a többieket lemészárolja. Mind a hét zarándoknak megvan a maga nyomós oka arra, hogy a Hyperionra jöjjön, s az utazás unalmát enyhítendő, felváltva elmesélik egymásnak, milyen szálak fűzik őket a bolygóhoz és a Shrike-hoz. Ennél többet vétek lenne elárulni a könyvből.       A Hyperion a felületes szemlélő számára egy fordulatos, nagyszabású űroperának tűnhet, és persze az is, ám Simmons ennél jóval több réteggel látja el a vaskos regényt. A történetet mélyen átszövik az irodalmi párhuzamok, allúziók, rengeteg konkrét utalás, idézet szerepel benne - versrészletek, bon mot-ok, klasszikusokból vett szállóigék. AHyperionnak így válnak szerves részévé Keats és Yeats versei (amiket Simmons gyakran jelzés nélkül illeszt be, vagy épp saját szereplőjének tulajdonít), de Shakespeare-től Ezra Poundig sokan megszólalnak még a könyv soraiban. Ez az ötletesen kezelt, cseppet sem tolakodó utalásrendszer nem csupán a szöveg szintjén jelenik meg; maga a regény formája is egy utalás, amennyiben Chaucer híres novellafüzére, aCanterbury mesék szerkezetére épül. A műfaji stílusjegyek meglétét a legszemléletesebben a Nyomozó történetében lehet kimutatni, amely két nagyon jellegzetes zsánert gyúr egybe: cyberpunkba oltott kemény krimiről van szó. Ami a sztori gibsoni oldalát illeti, a nyomozás mesterséges intelligenciák, újrateremtett világok és személyiségek körül forog, szereplői között találunk egy hamisítatlan hackert, s egyik nagyjelenete az adatsík szürreális terepén játszódik. A noir felől nézve is könnyen azonosíthatók a kötelező toposzok: az egyes szám első személyű, cinikus narráció, a nyüzsgő, koszos, bűnös metropolisz, a rosszban sántikáló (jelen esetben politikai) felső tízezer. Simmons azonban rendre csavar rajtuk egyet. A főhős, a Nyomozó Philip Marlowe köpönyegéből bújt elő: ballonkabátos, keményöklű alak, aki csak úgy szórja a szarkasztikus egysorosokat, ám valójában végsőkig elszánt, ha az igazság kiderítéséről és az erkölcsi világrend helyrebillentéséről van szó. Vele szemben ott áll a femme fatale, a végzet asszonya, akinek veszélyes vonzereje magával rántja a detektívet. Simmons éppen csak a nemeket cseréli fel, s csinál - az archetipikus személyiségjegyeket meghagyva - a detektívből nőt, a csábító félből pedig férfit. Az irodalmi játék kiterjed az egyes szereplőkre és a Hyperion univerzumára is. Martin Silenus (akinek jelleme és életútja számos hasonlóságot mutat Poundéval) nézőpontja révén magába a költészet működésébe, az írás természetébe nyerünk betekintést, miközben végigkísérjük főműve, aHyperioni énekek című epikus költemény megszületését. A korábban már említett Keats itt is hangsúlyozottan jelen van, ezen felül pedig még rengeteg más rétegben megjelenik Simmons regénye kapcsán. Keats egész költészete megidéződik; az ő költeménye volt a Hyperion, amivel maga Silenus is tisztában van, sőt, úgy érzi - és egy idő után az olvasó is hasonlókon kezd el gondolkodni -, hogy talán többről van itt szó, mint puszta véletlenekről. Több szereplő is visszaköszön Keats munkáiból és élettörténetéből. A mítosz, valamint Keats és Simmons is a fejlődés, a változás motívumát helyezik a középpontba. A régi, rossz, valaha dicső, de a jelenre elfajzott rendszer bukását, mely szükséges áldozatokkal jár, ám felváltja őt egy jobb kor lehetősége. A fejlődés a Hyperion regény legfontosabb komponense, mely behálózza az egész szöveget. Keats életműve mellett Teilhard de Chardin jezsuita filozófus munkássága is megidéződik a regényben, mert szintén erősen magában hordozza ezt a motívumot: először a Hyperion világára látogató Paul Duré atya által jelennek meg a teilhardi tanok, majd később az MI-k terveinek kapcsán kerül elő újra. Chardin munkásságának lényege, hogy igyekezett összeegyeztetni a vallásos - keresztény - világképet az új evolucionista-racionalista világképpel. Nem csak, hogy elfogadta a darwini tanokat, de ki is terjesztette; nála nem csak az élőlények, de maga az egész Univerzum is fejlődik. Szerinte Isten megteremtette a világot, majd annak folyamatos fejlődésével a világ közelít hozzá, Isten „magához húzza" a világot (ez természetesen, ahogy Simmons is többször kitér erre, igencsak közel áll más, eretneknek nyilvánított keresztény tanokhoz). Mindez már előre vetíti, hogy a Hyperionban nem csupán hét zarándok útjáról, hanem egy sokkal nagyobb, az egész világegyetemet érintő kérdésről van szó. (írta Acélpatkány és Gaines) Az alapmű és a folytatások az Agave kiadó gondozásában jelentek - jelennek meg (2013 ősz). Köszönet érte! http://www.agavekonyvek.hu/ Nekem 10/10 pont. Ceremóniamester kedvenc!  

Szertartásvezető - a ceremóniamester az anyakönyvvezető helyett ajánlja!

A hivatalos anyakönyvvezető legújabb kiadása. Fiatalos, csinos és elegáns. Nagyobb lehetőségetek van a számotokra szimpatikus karakter kiválasztásában, arról ne is beszéljünk, hogy mennyivel rugalmasabbak és nincs a  helyszinnel való kötöttség sem! A szertartás szövegének kialakításában is sokkal rugalmasabbak. Minden úgy zajlik, mint a polgári szertartáson szokott. A ceremóniamester segíti, koordinálja a be- és kivonulást, a vendégek ültetését.
Vissza a Ceremóniamester visszajelzésekhez

Kapcsolat

Kérdésed van, ajánlatot kérnél, kérlek írd meg, és keresni foglak!

Érdekességek

Legextrémebb hírek Legmenőbb esküvői ruhák Leghasznosabb tippek